26 Mayıs 2012

PATATESLI TAZE FASULYE

MALZEMELER

  • 1 kg taze fasülye
  • 4 patates
  • 3 domates
  • 2 kuru soğan
  • 1 yemek kasigi salca
  • arzu ettiginiz miktarda siviyag
  • 1 tatlı kaşığı toz şeker
  • tuz, karabiber ve pul biber
  • 2 su bardagı su

YAPILISI
  • Ben fasülyeleri cigden pisiriyorum
  • Yikadigimiz fasulyeleri uzun uzun yemeklik dograyalim tencerenin alt kimina yerlestirelim
  • Üzerine yemeklik dogradigimiz soganlari ekleyelim
  • Kabuklarini soyup yikadigimiz patatesleri biraz iri küp seklinde keselim, soganlarin üzerine yerlestirelim
  • En üste kabuklarini soyup kücük küp küp dogradigimiz domatesleri koyduktan sonra
  • bir kase icerisinde salca, tuz, pulbiber, karabiber, seker ve yagi karistirip domateslerin üzerine bosaltalim
  • Iki bardak kadar su ilave ederek bir iki tasim kaynadiktan sonra altini kisip kisik ateste sakin sakin pisirelim.
  • Suyu fazla olmamasina dikkat edelim
Kuskuslu pirinc pilav esliginde cok güzel oldu...
(sehriye yerine kuskus kullandim cok hos oldu)

Sizlerede Afiyet Olsun...

9 yorum:

  1. ellerine sağlık
    pilavına bayıldım çok şık durmuşş
    sevgiler;)

    YanıtlaSil
  2. Eline saglik...Tarif cok hosuma gitti.Diz diz sonra kisik ateste pisir...Birdahaki sefere deneyecegim...

    YanıtlaSil
  3. Şükrancım sunum harika olmuş.yaz geliyor artık taze fasulye zamanı bu tarifide not ettim.Patatesli pişirmemiştim hiç,eline sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Ellerine saglik, ben de patateslisini daha cok severim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel bir görüntü...Sebzesiyle pilaviyla mükemmel görünüyor.Ellerine saglik Sükran'cigim.

    YanıtlaSil
  6. Sebzesiyle pilaviyla harika görünüyor.Ellerine saglik Sükran'cigim.Umarim yorumum yayinlanir,sürekli hata olusuyor:(

    YanıtlaSil
  7. çokk severim çokta güzel görünüyor ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel görünüyor, hele pilav muhteşem. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Merhaba,
    Çok nefis bir yemek olmuş, tabaktaki sunum da çok güzel.Ellerinize sağlık.Blogunu çok güzel,sizi izlemeye aldım.Ben de beklerim.Görüşmek dileğiyle,sevgiler:)

    YanıtlaSil

Degerli yorumlariniz icin tesekkürler...