27 Şubat 2012

RUM TOPLARI (RUMKUGELN)

Malzemeler:
200 ml krema (Schlagsahne), 100 g tereýag, 1 sise rum aromasi, 200 g bitter cikolata,
2 paket dikdörtgen olanlardan mermerkek(Marmorkuchen) veya cikolatali kek (Herrenkuchen)
veya
Pasta yaparken artan kekler...

Üzeri icin
Cikolata taneleri

Yapilisi:
  • Keki elimizle iyice ufalayalim
  • Rum aromasini ekleyelim
  • Tereyagini eritelim
  •  Kremayi isitalim, cikolatayi benmari usulü eritelim
  • Tüm malzemeleri genis bir kabin icinde yoguralim
  • Yuvarlayalim ve hemen cikolata tanelerine bulayalim sogudugu zaman  cikolatalar güzel yapismiyor

Bugünden itibaren Hobby Keyfi sayfami actim kendimce yapmis oldugum el isleri ve farkli hobbylerimi paylasmak istedim...
Ziyaretinizi bekliyorum...

11 yorum:

  1. ben geldim
    mmm mis canım
    ellerine sağlık
    muhabbetle kal
    :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hos geldin sefalar getirdin, tskler yorumun icin :-)

      Sil
  2. Çok güzel görünüyorlar canım ama kremayı nereye kattık?..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kremayida ekliyoruz Havvacim onu isitmadan ilave ettigim icin yazmadim, tüm malzemeleri karisitiriyoruz diye yazdim ama düzelteyim. Tsk hatirlattigin icin.

      Sil
  3. mmmhhh,cok guzeller.ellerine saglik sevgilerle.

    YanıtlaSil
  4. ÇOK GÜZELLER, ELLERİNE SAĞLIK BAYILDIM..

    YanıtlaSil
  5. amanda aman
    bu ne lezzet :-))

    ellerine saglik...

    YanıtlaSil
  6. Bu lezzeti sende tatmistim harikaydilar..ellerine saglik canim.

    YanıtlaSil
  7. merhaba,
    blogunuz ilgimi çekti ve hemen izlemeye aldım...
    tarifniz harika görünüyor...
    ellerinize sağlık...
    sevgiler...
    banada beklerim...

    YanıtlaSil
  8. bayildim,cok guzel gorunuyor.schlagsahne dolapta beni bekliyordu,bugun deneyecegim.

    YanıtlaSil

Degerli yorumlariniz icin tesekkürler...